Search
Generic filters
Waar ben je naar opzoek?
Generic filters
Waar ben je naar opzoek?
Generic filters

Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle vermelde prijzen bij onze producten zijn inclusief 21% BTW

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.
Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.
Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.  
Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.
Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.
Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is.
U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

Op werkdagen voor 14.00 besteld, volgende dag in huis. Met uitzondering van overmacht. Na ontvangst van uw order wordt u hierover z.s.m. geïnformeerd.

In Nederland en België worden alle bestellingen via de webshop voor €6,50 bezorgd. Bestellingen boven de €50,- worden gratis bezorgd. 

Voor extra grote en/of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Let op!:

Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruik maakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen.

Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. U kunt eenvoudig uw retourlabel printen en daarna uw pakket afgeven bij het dichtstbijzijnde pick-up point van desbetreffende vervoerder.

Zie de tab “Retourneren en ruilen” hierlangs voor meer informatie.

Graag verwijzen we u ook naar het herroepingsrecht.

U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging, graag zo spoedig mogelijk melden na levering. U kunt dit doen op:  klantenservice@SeasonDM.nl

Ideal + Creditcard + PayPal + AfterPay (toeslag van €0,95) + Bancontact.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Meer nuttige informatie

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.

Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.

Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.

Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.

Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.

Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is. U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

In Nederland en België worden alle bestellingen via de webshop voor €6,50 bezorgd. Bestellingen boven de €50,- worden gratis bezorgd.

Voor extra grote en/of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn. 
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice, of vermeld dit dan in de bestelprocedure.

Onze levering betreft op werkdagen voor 14.00 besteld, morgen in huis. Na uw volledig verwerkte order wordt u geïnformeerd over de leverindicatie van uw bestelling.

Na het afhandelen van uw bestelling ontvangt u een track and trace mail.

Wij werken met verschillende logistieke partners namelijk DHL, Post NL, DPD en UPS. Als u niet thuis bent wordt het bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt achter gelaten of een briefje achter gelaten voor een volgende afspraak in te plannen. U krijgt een track and trace code van de leverancier zodra deze beschikbaar is zodat u uw bestelling in de gaten kan houden.

Mocht u speciale wensen hebben dan kunt u dit kenbaar maken via ons service-emailadres: service@seasondm.nl Dit kan afhankelijk van de omvang van uw bestelling een kleine meerprijs zonder winstoogmerk met zich mee brengen. Vergeet dan niet uw ordernummer en redenen te vermelden.

Als u op één van de Waddeneilanden of buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging. Informeert u hierna op het vermelde service emailadres.

Voor de grote pakketten boven de 31kg en groter dan 1,75 x 80 x 60 worden speciale bezorgdagen ingepland. Dit staat ook genoteerd bij uw aanschaf van het product. De klantenservice neemt binnen 24 uur contact met u op voor de mogelijke bezorgdagen.

Uw pakket retourneren.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruikmaakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen. Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. Het product dient in de originele verpakking (zover mogelijk) retour gestuurd te worden. Het gaat als volgt te werk:

Stap 1:
U zoekt de zending op die u terug wilt sturen. Dit is aan de hand van uw postcode en het ‘tracking nummer’ (track & trace nummer) van de zending.

Stap 2:
Als deze gegevens zijn ingevuld komt u in het volgende scherm. Hier ziet u uw e-mail adres staan wat eerder is ingevuld in de oorspronkelijke zending. In stap 2 geeft u de details retouren’ ofwel de reden van retour aan. U kan, indien naar wens, een bericht toevoegen aan de retour als extra opmerking.

Stap 3:
Wanneer alles is ingevuld kiest u voor Volgende: Kies afleverpunt.
Aan de hand van de ingevulde postcode van u komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer u kiest voor KIES wordt de locatie opgeslagen.

Stap 4:
U bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. U krijgt nu nog een overzicht te zien van de retourdetails.
Verzending details: Dat is hetgeen wat u opnieuw gaat inleveren.
Retour details: De reden van retour, het e-mail adres van u en een eventueel persoonlijk bericht.
Het retouradres: De locatie waar het pakket retour wordt gebracht. In deze stap heeft u nog de mogelijkheid om zaken in de retour te wijzigen.
Als alles akkoord is vinkt de klacht de checkbox onderaan in het scherm aan en kiest voor volgende: Print retourlabel.

Stap 5:
U kan nu het retourlabel downloaden, op het retour pakket plakken en uitprinten. U levert het pakket in bij het gekozen servicepunt die u gekozen heeft.

Als u vragen heeft of er zelf niet uitkomt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

Kijk voor meer informatie over het herroepingsrecht op https://seasondm.nl/herroepingsrecht/

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Let op!:

Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

Wij doen er alles aan om u tevreden te houden. Ook al betreft het een klacht. We proberen het te voorkomen maar helaas ook wij maken fouten.

Wij behandelen elke klacht erg serieus daarom horen we graag aan hoe we u verder kunnen helpen. Het klinkt gek maar wij zijn hier blij mee. Zo kunnen we eraan werken om in de toekomst deze klacht te voorkomen. Dus twijfel zeker niet om ons te benaderen.

U kunt uw klacht (over service of over product) sturen naar klantenservice@seasondm.nl. Wij nemen het meteen in behandeling en laten u binnen 3 werkdagen informeren over de volgende te nemen stappen/oplossing. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

U krijgt tevens op dezelfde werkdag nog een ontvangstbevestiging. Uw klacht ingediend in het weekend, dan reactie op de eerstvolgende werkdag.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Cookies zijn kleine stukjes informative die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Season DM gebruikt deze cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek aan onze webshop.
Deze stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te kunnen verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
U kunt uw browser ook zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Season DM geen cookies ontvangt, mogelijk is dan dat niet alle onderdelen van de webshop toegankelijk zijn.
Indien u nog vragen heeft over de Privacy Policy van Season DM, dan kunt u contact opnemen via onze service desk: info@SeasonDM.nl Onze servicedesk helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval van wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Ontvang als eerste al onze aanbiedingen, nieuwste producten en nieuws omtrent Season DM. U kunt uw heel eenvoudig aanmelden voor de nieuwsbrief door op de volgende link te klikken.

Klik hier voor het aanmelden voor de nieuwsbrief

De klantenservice van Season DM stuurt u 1 á 2 e-mails per week om u goed op de hoogte te houden van al onze acties en nieuwigheden rondom het bedrijf. Ook introduceren zij aan u onze nieuwste producten voordat ze op de site terecht komen.

Voor alle voorwaarden en details verwijzen we u naar onze Privacy-en Cookieverklaring

Veelgestelde vragen

Alle vermelde prijzen bij onze producten zijn inclusief 21% BTW

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.
Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.
Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.  
Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.
Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.
Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is.
U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

Op werkdagen voor 14.00 besteld, volgende dag in huis. Met uitzondering van overmacht. Na ontvangst van uw order wordt u hierover z.s.m. geïnformeerd.

In Nederland worden alle bestellingen via de webshop voor €6,50 bezorgd. Bestellingen boven de €25,- worden gratis bezorgd. Voor onze Belgische klanten rekenen wij €6,50 verzendkosten en geldt de volgende voorwaarde: Besteding boven de €100, gratis verzending.

Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn. U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice. Let op!: Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruik maakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen.

Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. U kunt eenvoudig uw retourlabel printen en daarna uw pakket afgeven bij het dichtstbijzijnde pick-up point van desbetreffende vervoerder.

Zie de tab “Retourneren en ruilen” hierlangs voor meer informatie.

Graag verwijzen we u ook naar het herroepingsrecht.

U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging, graag zo spoedig mogelijk melden na levering. U kunt dit doen op:  klantenservice@SeasonDM.nl

Ideal + Creditcard + PayPal + AfterPay (toeslag van €0,95) + Bancontact.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Meer nuttige informatie

Als eerste gaat u naar het product van uw keuze en klik op de button “plaats in winkelmandje”.

Nadat u de melding hebt gekregen dat het product is toegevoegd kunt u verder gaan winkelen of naar uw winkelmandje gaan.

Als uw bestelling compleet is en klaar bent met winkelen, dan kunt u op de button “doorgaan naar afrekenen” klikken.

Bij de volgende stap gaat u uw gegevens, het afleveradres en de gewenste betaalwijze invullen.

Nadat u alles heeft ingevuld, gecontroleerd en de algemene voorwaarden heeft aangevinkt voor akkoord, komt u bij het betaalscherm.

Als de betaling succesvol is uitgevoerd komt u automatisch terug in het bestelprogramma met de melding dat de bestelling volbracht is. U ontvangt tevens een emailbevestiging van de geplaatste order.

Wij berekenen €6,50 verzendkosten per bestelling/pakket. Als de bestelwaarde boven de €25,- betreft dan verzenden wij het pakket gratis naar u. Voor onze Belgische klanten rekenen wij €6,50 verzendkosten en geldt de volgende voorwaarde: Besteding boven de €100, gratis verzending.

Het is natuurlijk ook mogelijk om uw bestelling bij onze locatie af te halen. Als u dit wenst noteer dit dan in de bestelprocedure.

Onze levering betreft op werkdagen voor 14.00 besteld, morgen in huis. Na uw volledig verwerkte order wordt u geinformeerd over de leverindicatie van uw bestelling.

Na het afhandelen van uw bestelling ontvangt u een track and trace mail.

Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Wij werken met verschillende logistieke partners namelijk DHL, Post NL, DPD en UPS. Als u niet thuis bent wordt het bij uw dichtstbijzijnde afhaalpunt achter gelaten of een briefje achter gelaten voor een volgende afspraak in te plannen. U krijgt een track and trace code van de leverancier zodra deze beschikbaar is zodat u uw bestelling in de gaten kan houden.

Mocht u speciale wensen hebben dan kunt u dit kenbaar maken via ons service-emailadres: service@seasondm.nl Dit kan afhankelijk van de omvang van uw bestelling een kleine meerprijs zonder winstoogmerk met zich mee brengen. Vergeet dan niet uw ordernummer en redenen te vermelden.

Als u op één van de Waddeneilanden of buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging. Informeert u hierna op het vermelde service emailadres.

 

Voor de grote pakketten boven de 31kg en groter dan 1,75 x 80 x 60 worden speciale bezorgdagen ingepland. Dit staat ook genoteerd bij uw aanschaf van het product. De klantenservice neemt binnen 24 uur contact met u op voor de mogelijke bezorgdagen.

Uw pakket retourneren.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

U kunt uw pakket gratis retourneren indien u gebruikmaakt van de retourprocedure zoals op deze pagina staat omschreven. U kunt uw pakket gratis retourneren door binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket deze als retour bij ons in te dienen. Na het indienen van je retour heeft u nog 14 dagen de tijd om uw pakket met het retourlabel daadwerkelijk retour naar ons te sturen. Uiteraard kunt u de producten ook op een andere manier of via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor u. Het product dient in de originele verpakking (zover mogelijk) retour gestuurd te worden. Het gaat als volgt te werk:

Stap 1:
U zoekt de zending op die u terug wilt sturen. Dit is aan de hand van uw postcode en het ‘tracking nummer’ (track & trace nummer) van de zending.

Stap 2:
Als deze gegevens zijn ingevuld komt u in het volgende scherm. Hier ziet u uw e-mail adres staan wat eerder is ingevuld in de oorspronkelijke zending. In stap 2 geeft u de details retouren’ ofwel de reden van retour aan. U kan, indien naar wens, een bericht toevoegen aan de retour als extra opmerking.

Stap 3:
Wanneer alles is ingevuld kiest u voor Volgende: Kies afleverpunt.
Aan de hand van de ingevulde postcode van u komt de dichtstbijzijnde inleverlocatie tevoorschijn. Wanneer u kiest voor KIES wordt de locatie opgeslagen.

Stap 4:
U bent nu bijna klaar met het indienen van je retour. U krijgt nu nog een overzicht te zien van de retourdetails.
Verzending details: Dat is hetgeen wat u opnieuw gaat inleveren.
Retour details: De reden van retour, het e-mail adres van u en een eventueel persoonlijk bericht.
Het retouradres: De locatie waar het pakket retour wordt gebracht. In deze stap heeft u nog de mogelijkheid om zaken in de retour te wijzigen.
Als alles akkoord is vinkt de klacht de checkbox onderaan in het scherm aan en kiest voor volgende: Print retourlabel.

Stap 5:
U kan nu het retourlabel downloaden, op het retour pakket plakken en uitprinten. U levert het pakket in bij het gekozen servicepunt die u gekozen heeft.

Als u vragen heeft of er zelf niet uitkomt kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

Klik hier voor het retourformulier: https://seasondm.shipping-portal.com

Kijk voor meer informatie over het herroepingsrecht op https://seasondm.nl/herroepingsrecht/

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.


Voor extra grote of zware pakketten die afwijken van de afmetingen of gewicht voor pakketpost, rekenen wij wel verzendkosten. Dit vanwege de extra handelingen die hierbij van toepassing zijn.
U kunt uw bestelling natuurlijk ook gratis afhalen op onze locatie. Maak hiervoor wel een afspraak met onze klantenservice.

Let op!:

Als u op een van de Waddeneilanden of in het buitenland woont gelden er wel  tarieven m.b.t. de bezorging.

Wij doen er alles aan om u tevreden te houden. Ook al betreft het een klacht. We proberen het te voorkomen maar helaas ook wij maken fouten.

Wij behandelen elke klacht erg serieus daarom horen we graag aan hoe we u verder kunnen helpen. Het klinkt gek maar wij zijn hier blij mee. Zo kunnen we eraan werken om in de toekomst deze klacht te voorkomen. Dus twijfel zeker niet om ons te benaderen.

U kunt uw klacht (over service of over product) sturen naar klantenservice@seasondm.nl. Wij nemen het meteen in behandeling en laten u binnen 3 werkdagen informeren over de volgende te nemen stappen/oplossing. U ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie.

U krijgt tevens op dezelfde werkdag nog een ontvangstbevestiging. Uw klacht ingediend in het weekend, dan reactie op de eerstvolgende werkdag.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Cookies zijn kleine stukjes informative die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Season DM gebruikt deze cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek aan onze webshop.
Deze stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te kunnen verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie.
U kunt uw browser ook zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Season DM geen cookies ontvangt, mogelijk is dan dat niet alle onderdelen van de webshop toegankelijk zijn.
Indien u nog vragen heeft over de Privacy Policy van Season DM, dan kunt u contact opnemen via onze service desk: info@SeasonDM.nl Onze servicedesk helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval van wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Ontvang als eerste al onze aanbiedingen, nieuwste producten en nieuws omtrent Season DM. U kunt uw heel eenvoudig aanmelden voor de nieuwsbrief door op de volgende link te klikken.

Klik hier voor het aanmelden voor de nieuwsbrief

De klantenservice van Season DM stuurt u 1 á 2 e-mails per week om u goed op de hoogte te houden van al onze acties en nieuwigheden rondom het bedrijf. Ook introduceren zij aan u onze nieuwste producten voordat ze op de site terecht komen.

Voor alle voorwaarden en details verwijzen we u naar onze Privacy-en Cookieverklaring

Schrijf u hier in als u al onze aanbiedingen als eerste wilt ontvangen!